اس ام اس عاشقانه

چیک چیک عشق

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ چیک چیک عشق خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

حـــــس شگـــــفت انگیــــزیـــست به کســـی که رهــایت کـــرده نــــه نیـــــازی داشـــته باشــی نــــه احـــــساسیــــ...

 

***

 

جوانی صندوقچه ایست که

 

فقط پیرها میدانند داخلش چیست . . .

 

***

 

یادم باشد که آنکه با‎ ‎زندگی می سازد، می بازد. با‎ ‎زندگی نساز، زندگی را ‎‏بسا‎ز!

 

***

 

سخت ترین کار دنیا بی محلی کردن به کسی است که باتمام وجود دوستش داری...

 

***

 

سایه ات حالا سایه ی سرم دور نرو آنقدر که از یادت بروم

 

نه اینقدر که سیر شویم

 

تو از خواب من ، من از خواب دیدنت

 

***

 

 

 

***

 

جــلو کـسی که تنهــاست انــقــَـدر از عــِـشقــِـت تــَــعریف نــَـکــُــن !!!

 

دلــِـش میخـــواد لــَـعــنــَــتی

 

***

 

اشکهایم به زیر پلک می جوشد و نمی چکد به رخسار اندوه

 

بیهوده ات امید می بندم که از راه باز گردی

 

ترا به نمی رساند دیگر مگر که رؤیایت .

 

***

 

خدایا قسم به خودت نامردی است دنیایت...

 

خدایا درسم را خوانده ام...

 

چرا امتحانت تمام نمی شود؟؟؟؟

 

تغلب هم میکنم برگه ام را نمی گیری،

 

هرچه میگذرد،

 

تنهاتر... تنهاتر... تنهاتر....

 

کسی نمانده دیگر

 

همه سوالهارا نوشتم،

 

میخواهم برگه ام را تحویل بدم

 

بگیرخواهشا....

 

جانم را می گویم...

 

***

 

لعنت به تو زندگی، که گاهی اوقات من را به کفر گفتن و ناشکری وا‏ میداری...

 

***

 

سلامتی اونایی که دهنشون پر حرفه،ولی انقدر مودبن که با دهن پر حرف نمیزنن و سکوت میکنند...!

 

***

 

"وقتی اونیکه شبا از غم دوریش تب میکنید

 

تونست چند روز ازتون بی خبر بمونه

 

و عین خیالشم نیست

 

یه کبریت بگیرین زیر اون رابطه.....

 

گور بابای احساساتتون...."

 

***

 

 

 

***

 

وفـــــــاداری ...

 

یک کار خود آگاهانه نیست

 

اگر کسی را واقعا دوست داشته باشی ،

 

خود به خود به او وفـــــــادار می مانی ...

 

***

 

"تمام "امن یجیب" های دلم را گره زده ام به کلماتت وروانه آسمان کرده ام..

 

من مطمئنم خدا تو را برای دلم نگه می دارد........"

 

***

 

اسرافیل صور را به عشق کدام قیامت میخواهی بدمی..

 

خیلی وقت است دنیا برای عده ای بهشت و برای برخی جهنم شده است.

 

 

 

***

 

O < - <

 

0//|0/ | /0

 

][ | ( ) ( )][

 

/ / / / /

 

تشیح جنازه منه!

 

بلاخره از دوریت مردم

 

***

 

گـاهـی آدم نـاخـواسـتـه چـقـدر دلـش لـک مـیـزنـه ,

 

واسـه پـیـامـکـی کـه نـوشتـه مـیـای آشـتـی...!!! ♥

 

***

 

بفهم داردنازتورامی کشد..

 

دختری که ازغرور،خورشیدهم به پایش نمی رسد..

 

***

 

من به هر تحقیری که شدم با صدای بلند خندیدم ....

 

نام مرا گذاشتند "با جنبه" ! بی آنکه بدانند؛

 

خندیدم تا کسی صدای شکسته شدن قلبم را نشنود

 

***

 

عشق هاى بعضی ها شده مثل شرکت هاى هرمى...

 

طرف یه مخاطب خاص داره بعد مخاطب خاصش شیش تا مخاطب خاص داره

 

***

 

راستش را بخواهی

 

فاجعه ی رفتن "او" چیزی را تکان نداد ...

 

من هنوز چای می خورم ... قدم می زنم ....

 

.... هستم!

 

اما ... تلخ تر .... تنهاتر .... بی اعتمادتر ....

 

پایان

نظر یادتون نره


نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت15:01---8 آبان 1392
وبلاگ خیلی قشنگی داری داداشی موفق باشی
پاسخ:]چشمات قشنگ میبینه .مرسی از نظرت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 5 / 8 / 1392برچسب:, ] [ 8:53 بعد از ظهر ] [ نادر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه